Schimba tara de origine

{{c.name}}
Alege tara
Alege tara
Top

Conditii de Retur

Care sunt situațiile în care vi se permite să trimiteți o declarație și să primiți o rambursare?

1. Unul sau mai multe produse sunt expirate datorită datei de expirare înscrise pe recipientul produsului.

În acest caz, vom lua măsuri imediat, agentul companiei de transport va ridica produsul / produsele și vom trimite aceleași produse cu cea mai bună dată posibilă de expirare sau contravaloare în moneda pe care ați plătit-o.

Instiintare: În acest caz, vom plăti pentru orice taxe de transport suplimentare care pot apărea, inclusiv transportul.

2. Aveți alergie la un anumit ingredient conținut în produs sau vă dați seama că produsul și categoria acestuia nu sunt destinate dvs. sau scopurilor dvs. sau doriți să-l schimbați cu un alt produs de aceeași dimensiune sau altă dimensiune și o aromă sau compoziție diferită sau aveți o schimbare de planuri cu privire la consumul produsului.

În acest caz, va trebui să aveți grijă de transport sau să ne plătiți contravaloarea taxelor noastre de transport impuse de compania de transport, datorită faptului că toate produsele au o descriere exactă, cu imagine, categorii de sport și obiective alocate, informații despre alergeni, etichetă detaliată online. Vi se va rambursa sau trimite un alt produs odată ce produsul va fi primit în depozitul nostru și confirmat de echipa noastră. De asemenea, produsul va fi verificat pentru a confirma că este același cu cel care v-a fost trimis.

Instiintare: În acest caz, produsul va fi rambursat sau schimbat, dacă nu este deschis și / sau consumat parțial sau în întregime, iar comanda dvs. are cel mult 30 de zile calendaristice. Dimpotrivă, nu vom accepta returnarea dvs. și nu vom rambursa sau schimba produsul.

3. Produsul / produsele primite în cadrul pachetului nu corespund produselor enumerate în e-mailul de confirmare a comenzii, fie după mărime, aromă, fie este din greșeală un produs complet diferit.

În acest caz, vom analiza reclamația dvs. și vom veni cu un răspuns rapid și corect. Dacă reclamația dvs. se bazează pe realitatea situației, vom lua măsuri și vom schimba produsul / produsele fie cu un alt produs / produse, fie vă vom trimite o rambursare completă, atâta timp cât nu deschideți sau rupeți sigiliul. În acest caz, vom plăti pentru orice taxe de transport suplimentare care pot apărea, inclusiv transportul.

Instiintare: În calitate de client al magazinului / site-ului nostru web, sunteți obligat să verificați fiecare produs înainte de a deschide sau a rupe sigiliul. După ce faceți oricare dintre aceste lucruri, chiar dacă nu ați consumat produsul, nu va fi posibilă nicio rambursare sau schimb. În plus, producătorul fiecărui produs și marcă poate schimba aspectul produsului schimbând recipientul, eticheta, designul datorită planurilor sau campaniilor de marketing. Atât timp cât produsul are aceeași dimensiune, aromă, compoziție a etichetelor, este considerat a fi același produs, deși poate fi diferit de imaginea sa online. Aceste cazuri se pot întâmpla datorită schimbării rapide de design a producătorului și lansării sau actualizării cu întârziere a imaginilor noastre online ale produselor.

4. Puneți la îndoială autenticitatea produsului / produselor primite. Vă amintiți de un gust diferit, vă amintiți de un aspect diferit sau orice altceva care ar putea să vă determine să puneți la îndoială autenticitatea produsului. Ce se intampla acum?

În acest caz, fiecare dintre noi vă putem oferi adresa de e-mail a verificării autenticității produsului producătorului, unde puteți să le trimiteți numărul lotului / lotului cu data de expirare aferentă sau codul de bare al produsului. Aceste coduri combină informațiile necesare producătorului pentru a identifica originea produsului, data și ora de fabricație, unde a fost fabricat și autenticitatea.

Instiintare: Pentru clientii magazinului nostru, prioritatea noastră numărul unu este să vă satisfacem 100%. În ceea ce privește autenticitatea produsului, nu există un evaluator mai bun decât producătorul însuși. Le veți trimite e-mailul menționat mai sus cu codurile specificate și vor răspunde cât mai repede posibil. Fiecare răspuns va fi pozitiv, datorită faptului că, cu majoritatea producatorilor, lucrăm direct ca partener de afaceri și nu prin intermediul altor distribuitori, iar dacă cumpărăm de la un alt distribuitor, cumpărăm doar de la cei oficiali.

Instiintare: Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Intra in cont rapid

Beneficiaza de puncte si produse cadou cumulate la fiecare comanda!

Intra in cont
Cont nou?